Ny vecka..

Måndag idag och då går vi in i ny graviditetsvecka - vecka 32
Alltså lite drygt 8 veckor kvar, va sjutton tog tiden vägen?
 
Vi börjar äntligen få alla pusselbitar på plats, syskonvagnen är klar, bilstol är fixad, nytt skötbord är snart på plats. Jag har till och med handlat på mig lite nytt till bebis, hehe, och eftersom vi inte vet om det är en liten flicka eller en liten pojke så fick det bli lite av varje som följer med till bb. ^^  Tänk att man har glömt hur smått allt va! Yttepyttelitet ♥
 
Ååå jag är såå nyfiken på vem du är lilla bebis, nu längtar jag galet mycket efter att du är ute.
Inte nog för att det börjar bli tungt. ;)
 
Vi har dock en ganska viktig del kvar att ta tag i..det där med namn..och det är verkligen inte lätt vill jag lova.
Storasysters namn va ju så gott som spikat långt innan hon var ute, nästan innan hon blev till. Men denna gång känns det mycket svårare.
 
 
 
Va tror ni, är det en liten kille elller en liten tjej?
 
0 kommentarer