Sjukstuga..

Då var det lillskruttans tur igen att va sjuk, min stackars lilla älskling :( 

Älsklingen fick vara hemma med lillan igår så idag blev det min tur. Idag har hon varit lite, lite piggare men näsan och ögonen rinner och hon har en sån hemsk hosta..usch..vill bara ta allt det onda från henne så hon slipper vara sjuk. 
Hoppas verkligen att det går över snart. 

Vi får se hur mycket sömn vi får i natt eller hostan kanske håller oss alla vakna i natt igen :(  Lillskruttan sover iallafall i  våran säng, känns skönt att ha ordentlig koll nu när hon är sjuk och dessutom blir hon lite extra gosig när hon är sjuk och vill gärna ligga nära, klart hon ska få det ♡ 


Eftersom lillan varit hängig så har hon spenderat mesta dels av dagen i soffan med lite film och sysselsatt sig med att måla lite målarbok. Själv har jag knappt suttit på hela dagen, har nästan skurat och städat hela huset..phuu.. nu tusan ska det bli fint!! Vi ska ju värdera om huset på torsdag så det är väl klart man vill visa upp den bästa sidan av hemmet ^^ 
 Med andra ord..jaaa..jag är skitnojjig över värderingen! Hehe! Tycker dessutom det är lite skrämmande med en vilt främmande människa som ska granska och bedömma vårt lilla hem. :) Men det går nog bra! 

Nej nu tusan måste jag sova så jag orkar upp imorgon! 
0 kommentarer