Hej fredag! ♡

Jag säger det i igen, veckorna tuffar på hur snabbt som helst och idag är det redan fredag.. igen!

 Jag har jobbat några timmar på förmiddagen medan lillan va hos mormor. Jag har ju blivit lite bortskämd  de senaste med lediga fredagar! :)

Efter det blev det en sväng till stallet och innan jag och lillan begav oss hem hann vi med ett snabbt stopp på rusta, jag hade som plan att införskaffa en ny trasmatta, men de va slut typiskt nog! Istället fyndade jag denna urtjusiga vispskål för bara 79:- 

Den är snarlik vispskålen från mynteserien (som jag förövrigt önskar mig typ allt ifrån när jag fyller år, haha!) , då dock nästan till dubbla priset. Då är den för visso i porslin, men jag är väldigt nöjd över min "kopia" :) 

Nu kommer snart mitt stora hjärta hem ♡ Ikväll ska vi ha en kväll med egentid, en dejtnight, ska bli supermysigt  ^^  Lillan ska sova över hos mormor och morfar i natt, hoppas det går bra, man vet ju inte med vår lilla trollunge, ibland kan hon va en riktigt liten nattsuddare. ;)

Nehepp! Ha en underbar fredag alla fina där ute! ♡
0 kommentarer