Välkommen vardag!

 
Tjohej!
  Det blir inte mycket tid över till bloggandet just nu känner jag, vilket såklart är synd, jag älskar ju att blogga, det här är ju min fristad lite grann, mitt sätta att få skriva av mig, ventilera, spara minnen och händelser, bara få vara jag..bara Sanna..livet som jag ser det..livet enligt mig helt enkelt!
 Men det ska ju hinnas med också och det gör det inte alla gånger.
  Det händer nämligen mycket i mitt liv just nu, mycket nytt jag har börjat nytt jobb och försöker vänja mig vid att jobba och få ihop alla andra pusselbitar också, det är ju inte så bara vill jag lova. Nu är vi ju en till liten i den här familjen, inte bara jag och älsklingen längre som kan fara o flänga hej vilt som vi vill. ♥
 
Jag började alltså nytt jobb i slutet av April, jag trivs otroligt bra och har gjort från dag ett. Superhärliga kollegor och ett schema som jag är så otroligt glad över. Va mer kan man önska? 
 Det var såklart med en klump i magen jag bestämde mig för att sluta mitt gamla jobb och hoppa på det här tåget, man vet ju vad man har men man vet inte vad man får. Men ibland måste man våga chansa och jag är glad att jag gjorde det!!
  Jag var otroligt rädd för att inte bli omtyckt på mitt nya jobb, inte passa in liksom. Jag kände ju inte direkt någon och har ju aldrig jobbat på en så "stor" arbetsplats förut. Jag är ju dessutom lite blyg egentligen,,innerst inne.. (fast jag vet att folk inte tror det :-P )
Men som sagt, jag trivs, väldigt bra! Och jag hoppas ju såklart att mina nya kollegor trivs med mig ^.^
 
Vi börjar sakta men säkert få till riktigt bra rutiner här hemma som får vardagen att fungera och rulla på. Jag gillar ju rutiner, samtidigt om det kan vara såå tråkigt ibland..men allt i livet är ju inte alltid kul, eller hur!? ;)
 Jag är iallafall galet lycklig över min otroligt fina lilla familj, dom får varje dag att kännas som en bomullsrosa dröm. Ni är mitt allt ♥
 
SÅÅ..Nu har jag tömt hjärna på lite pladder och det är hög tid att slå ihop de grönbruna för lite välbehövlig sömn, klockan ringer 04.45 imorgon!

När alla pusselbitar faller på plats kommer uppdateringarna här med säkerhet bli bättre!

Hejsålänge
 
3 kommentarer
Lize-Lotte

Fint skrivet Sanna..Jag inte alltid lätt att få ihop dom dagliga pusselbitarna. Du är en duktig och fin tjej som klarar det mesta DET VET JAG ♥ kram

Annika

Hallå. Nyfiken var har du fått jobb?
Kramis

Annika

Hallå. Nyfiken var har du fått jobb?
Kramis

Svar: Hej fina Annika! jag har börjat jobba på Biltema och trivs ruggigt bra! =)Är allt bra med er? Kramar <3
Sannapanna