Morsdag #2

 
Jahaja då var snart yttligare en vecka över!  Den här veckan har bjudit på en rejäl försmak av sommaren, helt fantastisk väder med andra ord!
 
Här hemma tänkte vi ta kväll tidigt idag, något vi nästan aldrig riktigt lyckas med annars. Men vi får se hur det går med det, "mini me" verkar helt plöstsligt inte alls trött längre. Typisk, jag som hade tänkt mig en lugn, mysig kväll med plattan här i sängen! ;)
 
Idag har det ju varit morsdag, andra gången för mig, kan fortfarande inte riktigt förstå att jag verkligen är mamma, mamma till världens finaste lilla ängel. Jag har blivit så uppvaktad av mina älsklingar idag, lyxig frukost, lunch på restaurang och såklart massor pussar och kramar. 
 
Vi har ju såklart firat även min älskade mamma idag, världens bästa mamma och en helt underbar mormor. Min mamma är verkligen min bästa vän, min förebild och min största stöttepelare i livet, jag vore ingenting utan min mamma, hon finns verkligen ALLTID där för mig oavsett vad och oavsett när så ställer hon alltid upp. Min mamma är helt fantastisk och jag älskar henne otroligt mycket. 
 
Hoppas att alla underbara mammor där ute har blivit riktigt uppvaktade idag.
 
Godnatt alla mammor och annant folk, nu måste iallafall den här mamman försöka sova..04.45 ringer klockan och en ny jobbvecka startar!! 
 
Tjing!
 
 
 
0 kommentarer