Rosa månaden ♥

Oktober närmar sig med stormsteg, redan imorgon får vi vända blad i kalendern! Hösten är här för att stanna också, jag tycker det är supermysigt! Ute ser vi nu hur underbart vår fina natur sakta byter färg, minst sagt ljuvligt!
  Älsklingen verkar dessutom en gång för alla verkligen fått ordning på vedpannan så vi har haft det otroligt varmt och gott här inne hela helgen, nästan för varmt!
 
Som de flesta nu mer känner till brukar oktober kallas för den rosa månaden, den månaden när det trycks på lite extra för att flera ska bidra till forskningen kring bröstcanser. Hemskt nog känner vi nästan alla någon eller "känner någon som känner någon" som är eller har varit drabbad. Min första tanke går till min underbara fd. svärmor som än idag har stor plats i mitt hjärta och betyder mycket för mig. Det kommer hon troligen alltid att göra och inte minst eftersom jag idag helt saknar svärmor. Vi hörs inte så ofta längre men när vi väl hörs av känns det som det var igår vi pratades vid. Det gör mig så varm. Jag är otroligt glad över att min fd. svärmor idag är frisk och mår bra, men hur hade det varit om inte forskningen varit där den är idag? Usch, jag vill inte ens tänka tanken. Så för mig är det såå självklart att stödja rosa bandet- kampanjerna på ett eller annat sätt! 
 
 I år har jag fått nys om detta otroligt fina armbandet som jag längtar efter att få köpa
Det är designat av Matthew Williamson och kommer att säljas på Lindex från och med den 4 oktober för en ynka liten hundrig!
 
Vad tänker du göra för att bidra?
 
Rosa armband Rosa bandet 2013 lindex matthew williamson
1 kommentar
Annika

Ville bara sända dig en STOR KRAM!!

Svar: STOR KRAM till dig Annika! Saknar dig! <3
Sannapanna