Ner och så upp igen..

 
Igår hade jag en mycket tråkig eftermiddag som satte ordentliga spår i mitt hjärta! Men när man är så där ledsen, sårad och nere då kommer dom smygande..de där små änglarna jag är berikad med i mitt liv..dom jag är otroligt lycklig över.. va vore livet utan alla dessa fina människor jag är omringad av. Fy tusan va jag tycker om er <3
 
Tusen tack alla mina fina vänner för era fina ord och ert stöd när saker och ting känns betyngade. Tack snälla, söta, fina Helena för den fina presenten du överraskade mig och ängeln med, imorgon sa det invigas vid morgongröten!
Tack snälla också till fina Lize-lotte för fin present..det blev såå uppskattad här hemma..gud va ni skämmer bort oss och gud va jag blir lycklig!
 
1 kommentar
bella

så fin den var :)

Svar: Åh, visst var den! Superfin och helt unik! :)
Sannapanna