Dregglisar ♥

 
 
 
Idag har vi haft underbara Jossan och lilla Meja på lunch! Skönt att få lite sällskap här ute på vischan ;) Det är alltid lika mysigt att ses och det är såå mysigt att se tjejerna ihop! M-L pussade på Meja flera gånger och dom lekte så sött på golvet (M-L tar Mejas saker, kul lek ^^ ). Dom börjar bli så stora våra små prinsessor, tänk va fort det går, snart springer dom runt och jagar varandra, haha! Är så glad att vi har vänner med barn i samma ålder! 
 
Med sig hade Jossan min beställning av dregglisar, shit va glad jag blev! Det är verkligen de finaste dregglisarna jag har sett, Jossan är så otroligt duktig och lilla ängeln kommer bli så fin i dom!! Älskar dom allra redan! Kommer utan tvekan beställa ett gäng till. Vi fick dessutom ett nytt snyggt nappband i present, tusen tack fina du! ♥
 
Så nu tänkte jag tipsa alla mina fina läsare om att besöka http://mejamiidesign.blogg.se/
eller instagram mejamii_design
För vem vill inte ha sånna här fina dregglisar och nappband?
 
1 kommentar
rememberthiis.blogg.se

Så söta :)