Dream on..

Just nu drömmer jag mig bort...
Jag drömmer om att unnan mig en tid hos firsören,  låta någon annan schampoonera håret, klippa av slitna toppar (klippte mig senast i mars), kanske bli slingad och ompysslad, friserad.. bara njuta och ha det bra, komma därifrån och känna sig en smula fräschare och snyggare. Kanske en ansiktsbehandling..eller varför inte spa...fixa naglarna eller brynen..det är vad jag önskar allra mest just nu.. men här sitter jag i verklighetes kaos, utan dusch, stökigt överallt och känner mig långt ifrån fräsch..inte varken en krona eller en timme över att unna mig någon typ av lyx.. Men jag är inte bitter..bara lite låg just idag.
 
 


 
Ge mig tillbaka det ↑ håret...
1 kommentar
Anna

Snygging där....
En dag så ska du unna dig den lyxen, hade jag kunnat gjort allt hade jag aldrig tvekat o ge dig den lyxen...
Hoppas vi ses snart fina du...

Kramisar

Svar: Åh sötaste rara Anna, va go du är! Är allt bra med er? Vi måste ses snart! Kramar!!
Sannapanna