Barnrummet ♥

Ääääntligen är barnkammaren klar! Jag är galet nöjd! Visst är det helt otroligt fint?
Vill knappt lämna rummet, skulle kunna sitta och njuta i flera timmar. Nu kan bebis få komma så vi kan spendera massor tid här inne ^^
 
 Jag kunde ju inte hitta något skötbord som jag gillade så vi köpte en vanlig byrå som vi gjorde i ordning själva till ett skötbord, dessutom är det hur lätt som helst att montera bort extra delen så den går att använda som en vanlig byrå när bebis blir större!
  
 
Hyllan som hänger över skötbordet har min underbara älskling byggt åt mig efter önskemål, visst är han duktig!?
Den är så himla fin, verkligen precis som jag ville ha den om inte ännu finare! ♥
Min alldeles egna lilla hemmasnickare, världens bästa! ♥
 
Här är lite fler bilder från barnrummet ↓
 
 
 
 Det kommer säkerligen fler bilder för som sagt jag bara ääääälskar det här rummet! =)
Vad tycker ni???
4 kommentarer
Lize-Lotte

ohh..vad fint vad duktiga ni är..

Sofia

Såååå himla fint!!!

Elin

Superfint blev det:) ni är så himla duktiga:)

Elin

Superfint blev det:) ni är så himla duktiga:)