Prickar av på listan..

 
Fortsätter pricka av saker på Inköpslistan till våran lilla knodd! Denna gång hittade jag det jag ville ha på Jollyroom. Blev en hel del smått, gott, bra och ha!
 Känns så skönt att allt börjar bli klart inför bebis ankomst. Inte så jättemycket kvar att pricka av. Jag vill kunna slappna av och ta det lungt nu över jul, nyår och början på nästa år. Misstänker att jag kommer kunna vara rätt så trött i Januari-Feberuari ;)
 
Alla stora inköp är ju redan klara. Spjälsäng står på plats likaså skötbordet. Barnvagnen och bilstolen med alla tillbehör är beställt och klart och ska bara hämtas ut i Januari. Längtar massor efter att få packa in det i bilen och ta med hem. =)
 
Åååååå jag längtar sååå efter dig lilla bebis! ♥
 
2 kommentarer
caroline

Mycket fint finns det till dom små. Ännu mer när ni vet vad det blir sen :)

Malin

Är så glad för eran skull!❤

Svar: Tack..Åh jag är så lycklig! <3
Sannapanna