Fredagsfix

Fredagkväll äntligen och en ledig helg framför oss!!

Blev inte så mycket sömn i natt, stängde ju igår på jobbet och får svårt att somna direkt, så klockan måste ha varit närmare halv två innan John blund besökte mig. Klockan fyra gick det inte att sova längre..vände och vred mig i sängen, inget kändes bekvämt och så vips va den lille vaken och sparkade hejvilt! Phu! Men sömnlösheten är väl något man lär få vänja sig vid gissar jag!! ;-)

Morgonen spenderades i stallet med lillis och därefter fullt med bestyr hela långa dagen. Har fått massor gjort och massor köpt!!

Nu har jag lite adventspyssel här hemma..hade planerat att baka lite lussekatter men eftersom jag köpt precis allt...utom jäst..så sket det sig! Får bli en tur till stan imorgon helt enkelt!
Älsklingen är kvar på jobbet för firmafest så jag kan röja runt precis som jag vill här hemma ;-)




0 kommentarer