Lyckorus..

Ååå jag har haft en så underbar helg! Jag bara ryser av lycka..

I fredags när jag kom hem var bordet redan dukat, ljusen tända i hela huset och maten klar, älsklingen min hade gjort otroligt god mat och gjort så fint och mysigt här hemma.. 
 Han hade varit till fiskaffären så det blev panerad rödspätta, kokt potatis o remouladsås. Va han kan min kille, en riktig klippa!
  Efter middagen blev det soffmys med en hyrfilm, perfekt avslut på en fredagkväll!

Lördag var det upp tidigt och släppa ut hästar och motionera hundar och under dagen lite uppdrag.
 På eftermiddagen bar det av till svärfar för att lägga lite golv i hans vardagsrum. Blev kanon! =)

Dagen idag har varit helt oslagbar! Vi gick upp skapligt och stekte pannkakor till frukost..duschade och gjorde oss redo för att möta upp bästa Sara i Vingåker..äntligen dags för lite auktion, som vi väntat ^^
  Det var första auktionen i vingåker för mig..måste säg att det var lite utav en besvikelse om man jämför med den i julita.. ostrukturerad och höga utropspriser. De gick aldrig under 20:- och sålde extremt mycket småskit styckvis istället för att samla sakerna i lådor o sälja tillsammans. Jag menar vem fan vill köpa en lite jäkla smörhund för tjugo spänn... På grund av det så tog auktionen väldigt lång tid.. Men men vi fick de mesta vi hade spanat in. Även om både jag och sara råka bjuda lite väl högt utan att någon annan bjöd..haha man lär sig väl ^^
 Vi missade egentligen bara en sypall och en skänk som blev lite för dyra för vårat tycke.. men det dyker alltid upp nya saker..

Själv fick vi med hem dessa fina saker

 
 

Med två galet feta biblar i huset ska vi väl vara skyddade mot allt va onda andar och otyg heter..eller!? ^^
 Blev ett tennskrin och en korg också. Jag är mycket nöjd! Som alltid! ^^

Efter auktionen bjöd älsklingen på lunch på Joans..smarrigt som tusan!
  Väl hemma var det tio grader varmt ute och strålande sol, så vi bar ut varsin dörr i solen och ställde oss och målade lite, Båda hundarna och katten gjorde oss sällskap i det fina vädret.
  Blev en kopp kaffe på trappen innan vi gick in och avslutade kvällen..

Ååå vilken underbar dag och helg! Nu ska vi krypa ner i sängen och hoppas på en ny underbar vecka med start imorgon. Jag hoppas på lite mer energi då förkylningen jag dragits med i snart två månader äntligen verkar vilja ge med sig (peppar, peppar) nästan bara lite hosta kvar.. sen jäklar ska jag igång med träningen igen! Längtar!

Tack O godnatt!


0 kommentarer