Vaniljhjärta dig <3

Jahapp, snart va den här veckan över också då! Älsklingen åkte till Höljes helt själv igår och lämnade mig orolig hemma. Vaknade flera gånger i natt :(

Idag lyser iallafall solen och det ser ut att kunna bli en strålande dag!! Tänk att allt blir så mycket lättare när solen tittar fram.. Hästarna har redan fått mat, hundarna luffsar runt på tomten och lillasyster steker dinkelpannkaka till frukost...det här blir en bra dag, det känner jag!!!
 
Idag planerar jag att glida runt i mina ursnygga nya jeans som jag köpte på tradera för en krona, jajamen, en krona. Sa jag inte att tradera är grymt!? ;)
 
Igår var jag över till grannen på andra sidan järnvägen och presenterade mig (bara sisådär ett år efter inflytt, snacka om seg) vilket inte bara resulterade i ett mycket trevligt samtal utan också i att jag fått tag  i lite mer bete till mina fina pållar. Hur underbart är inte det!? Nu kan dom stanna ett tag till! Nu måste jag bara få tag på lite stolp så jag kan bygga hagen. Men sjutton va dyrt det är, ingen som råkar ha ett gäng ligger o skräpar någonstanns?
 
Min underbara fina lilla söta lillis har gett mig ett vaniljhjärta idag, visst är hon söt!?
Vi får se hur länge jag kan motstå.. =)
 
Du är mitt lilla vaniljhjärta lillis! ♥
 
Nehe sparka igång dagen ordentligt kanske!! =)
Pusshej!
 
0 kommentarer