Tur med farfar

Ikväll gjorde vi det som vi så länge har pratat om jag och min farfar! Vi tog en sväng med hans bil och han fick visa sitt barndomshem, vart han bodde, vart han lekte, vart han gick i skolan och allt det. Det betyder väldigt mycket för mig. Min farfar står mig väldigt nära och har alltid gjort det, han har alltid funnit där i ur och skur, ställt upp till hundra procent alltid. Så lite egen tid med min älskade farfar var precis vad jag kunde önska en kväll som denna!
 
Tycker det är väldigt spännande också att åka runt och kolla på gamla hus och skolor. Försöka se framför mig hur det såg ut då, Vi stannade till på flera ställen, huset här ovan har farfars pappa byggt och där bodde dom under hans uppväxt. Vi kollade på kalkbrottet där hans pappa jobbade, vi stannade också till där min farfars farmor och farfar bodde. Åh det var så mysigt överallt. Små röda stugor och torp, precis sådanna som jag älskar!
 Vi körde runt i över två timmar och pratade och skrattade. Farfar berättade massor fängslande berättelse om sin barndom.
 
Jag älskar min farfar, han är den bästa! ♥
En underbar kväll! jag kommer att minnas!
 
0 kommentarer