Onsdag!

Hej hopp så har halva veckan redan gått!! Ja redan onsdag idag!

Idag var det ledig dag för min del, somnade ruggit tidigt i går och sov som en stock, gick inte upp förrän efter tio.  Man blir galet utmattad av den här jäkla hostan. Jag och mamma gick en långpromenad med hundarna igår och jag hostade så jag höll på att spy...blää =(

Någon som har några bra tips på hur man blir av med hosta?

Väl uppe idag vart det o ta sig till stan! Hoppade in på Åhlens och köpte mascara o hårfärg, här ska färgas igen!! Kul ju!! =)
 Hittade en nu väggkalender också, perfekt det går åt till oss två virrpannor här i huset! Nu ska den fyllas med massor skoj!  
   Sen bar det av ut till stallet för att luncha alla pållar. Mockade och fixade allt där ute. Vera kom ut också så jag fick lite sällskap och nån att snacka lite skit med. Vi gick en liten sväng med hundarna innan vi åkte tillsammans med alla fyra hundar i bilen och hämtade mamma på jobbet och åkte till Ingvalstorp! Mammis skulle köpa lite magpulver till Violetta och jag och Vera shoppade lite tuggben.  

Eftermiddagen vart det lite städ o fix här hemma o väntan på att mitt hjärta skulle komma hem!

Nu har vi just käkat lite kvällsmat och det är hög tid för massor mys med hundarna i soffan. Hela huset är fullt med tända ljus ...myyys! ♥

Pusshejsvejs!
0 kommentarer