Sjukstugan

Här sitter vi igen och snorar ikapp i soffan, hemska förkylning försvinn ut ur vårat hus! Bara hålla tummarna att inte min älskling blir sängliggande nu bara!

Imorse ringde klockan tidigt och redan strax innan åtta va jag i stallet hos pållarna. Spenderande hela morgonen med alla sysslor där.  Innan jag åkte hem stannade jag till och köpte lite tulpaner till Andreas fina farmor som fyller år idag. Ååå va underbart det är med tulpaner, längtar efter att få pryda huset med vita tulpaner överallt! Välkommen vårkänslor! Nästan stopp blev sultans och inköp av lite mackor till frukost. Åkte hem o väckte mina änglar här hemma.



Vid lunch kom Chrillan och Ilene över på lite fika och nermontering av luftvärmepumpen som de tar över, vi använde den ju ändå inte.

På eftermiddagen gjorde vi ett litet ryck i trapphuset och satte klart panelen där uppe, varje steg är ett steg i rätt riktning och snart är det tusan klart!! =)

Nu har vi just varit i vingåker och lämnat blommorna till farmor. Det får bli fika en annan gång när vi är piggare, vore så himla tråkigt att smitta ner någon med den här skiten!

Nu sitter vi o myser i soffan med en skål godis och massor tända ljus. Underbar avslutning på den här veckan om man bortser från alla basiller. I morgon är det ny vecka och nya tag!


Min fina o underbara lilla sjukling! ♥ 

Puss o hej
0 kommentarer