Kommer ut ur garderoben..

..eller rättare sagt jag lägger ut bilder på våran underbara garderob vi fixade i ordning i sommras i samband med att vi gjorde klart sovrummet!
Vi har en vindsförvaring längs husets ena långsida som vi behövde fräscha upp en aning eller rättare sagt så såg det ut som skit! 
  Ena delen (den som ligger precis bakom vårat sovrum  blev något som kanske kan liknas vid en walkincloset och andra delen blev ren förvaringsdel för ex. julsaker med mera. Perfekt att använda dessa ytor till! Aldrig någon som behöver se heller...om man inte vill...fast jag har ju så fint nu så jag visar gärna upp min garderob för alla som kommer och hälsar på ;)

Här får ni se vilken skillnad det blev



Vi har:

*Röjt ur kvarställda garderober och annat skit
*Rivit bort all ful papp från väggar och tak
*Rivit bort ett lapptäcke av tre olika mattor på golvet
*Målat vägar, tak och golv -vita
*Byggt hyllor




Vad tycker ni om detta då? Jag är galet nöjd förstårs!!!! Behöver jag säga att jag gillar vitt? ^^

Som sagt tänk va lite färg kan göra...och känsla såklart ;)






1 kommentar
Malin

Jäklar va fint det blev. Vi har också massa småutrymmen längs med långsidan på övervåningen, vi har dock bara "kattvindar" lite mindre modell utan fönster som jag absolut inte har haft någon tanke med. Men nu fick jag helt klart inpiration hur fint det KAN bli. Vart har du hittat det fina konsollerna till hyllorna?