20111123


Idag vaknadejag visst på lite fel sida eller jag kände mig helt enkelt inte glad idag och jag kan inte svara på varför. Kanske är det vädret..jag vill ju verkligen ha snö nu!

Har egentligen inte gjort något vidare vettigt alls idag..

Det blev en långpromenad med hundarna och lillis på förmiddagen och eftermiddagen spenderades i stallet. Hade tänk att rida lite på banan idag men eftersom mitt humör dalade bestämde jag mig för att det fick bli longering istället. Travade över lite bommar och jobbade med galoppen, gick alldels strålande bra idag. Min fina fina lilla pålle skötte sig exemplariskt. ♥

Lagade lite kvällsmat ihop med älsklingen som genst gjorde mig på lite bättre humör =)
Vi kokade ihop lite hemlagat potatismos och köttbullar...mmm mums!

Nu myser vi i soffan med alla hundar och kissen o zappar runt på tvn..blir nog snart till att krypa ner i sängen.

Puss&Kram
0 kommentarer