Solstrålar



 Ligger ute i bikini o sooolar...phu va hett det är...
 man orkar tusan ingenting!

 Hundarna och kissen ligger helt utslagna och då har vi inte ens vart ute på någon promenad än idag.. det får bli framåt kvällen när det är något svalare.

Jag är ledig idag..wiiie.. men jag vet inte om det är så rackars kul faktiskt.. känns inte som det finns någe alls att hitta på.

Jag har iallafall vart inne en sväng till stan på förmiddagen. Fikapaus på mc-banan i solen..nice! Och sen en sväng förbi Lize-lotte för lite snicksnack..
 
Passade på att handla lite också..inte för att jag egentligen alls va så speciellt sugen på att äta någe alls..men någe kan väl vara bra att ha i kylen.. Blev lite sallad, grönsaker, tonfisk, ägg och bacon..så nu klarar jag nog helgen iallafall ;)

Men fy va tråigt det är att laga mat till sig själv bara..blää för det. Tur tjejerna kommer över imorgon o grillar!

Funderar på om man skulle dra på sig lite kläder och göra lite nytta kanske..jag är ju verkligen ingen solmänniska..ligga och trycka så här är ju fan en pina..huuuu!

Rensa lite rabbater kunde va nått kanske.. och ett par masikner tvättt..

Ikväll blir det en sväng till vingåker och hundklubben!!

Pusshej!
0 kommentarer