Stockholm med vänner...



Igår tog vi minnsan tåget upp till huvudstaden med våra fina vänner för att gå på Gröna Lund o roa oss. En kanondag! Jag är ju inget "big fan" av att åka karuseller egentligen..har iallafall aldrigt vart tidigare, men jag lyckades iallafall åka tillräckligt många för att mitt åkband skulle va värt ;) Men jag håller mig gärna till sånt som inte snurrar väldigt fort eller är extremt högt upp i luften..haha som typ kärlekstunneln, alldeles lagom..och lustiga huset.. Haha! Men allt var riktigt skoj och ja överlevde ju..jag kan alltså andas ut. Det var faktiskt inte så farligt alls, nej, till och med väldigt kul.. Kanske håller jag på att lära mig åka.. Jag blir iallafall inte åksjuk nu så som jag blev som liten. Men jag ligger en bit efter alla dessa galna karuselldiggers jag var med igår!!

Det jag däremot lyckades med var att spöa hjärtat i duell,
de ni! Så det var en stolt vinnare lämnade grönan igår ;)

←Min


  Vädret var strålande hela dagen bortsett från några regnstänk. Men va gjorde det? Här hemma hade det vairt dåligt hela dan.. Så vi tog med oss solen! =)


Min fina solstråle i kvällssolen på djurgårdsfärjan på väg hemåt ♥

Det blev en väldigt intensiv dag vill jag lova. Man blir väldigt trött av att bara vara i stockholm, vi lantisar är inte vana vid denna puls. Här har vi ju bara en rulltrappa i hela stan och i vingåker finns bara ett rödljus.. så det här med stockholm är stort för oss ;)

Här ser ni ett mycket trött gäng som väntar på tåget hem. Kan tro att vi alla somnade gott när vi väl va hemma.


Tack fina vänner för en härlig dag! Det är alltid lika kul tillsammans med er.

Vad vore livet utan vänner?
0 kommentarer