En helg i kärlekens tecken..

Helgen som gick måste man väl verkligen kalla en helg i kärlekens tecken.  I lördags var det äntligen dags för Andreas underbara syster Petra att få sin fina Patrick.
Det var ett otroligt vacker bröllop i Högsjös Kapell och en kanon trevlig bröllopsmiddag som senare mynnade ut i fest. Det var god mat, underbart rörande tal, trevliga människor.. Vad mer kan man önska. 
Jag hoppas brudparet är nöjda med sin dag! 



Grattis Petra & Patrick, ni är så vackra ihop!

Alla var så otroligt fina, jag bara måste lägga ut några favoriter

 

 

 Och allra vackrast i mina ögon var som alltid mig egen prins


 
Älskar dig min fina kille!




Samtidigt som vi var i Högsjö gifte sig våra underbara vänner borgligt i Norrköping, något som vi firar ordentligt nu på lördag!



Grattis Sandra & Johan, underbara familjen Carlsson!




Söndagen fortsatte firandet i Högsjö med frukost och pressentöppning!
Jag är nöjd med våran present, jag tyckte den va fin! =)

Här är vårat egen designade kort...
Inuti med texten

Att älska är ingenting
Att vara älskad är någonting
Att älska & vara älskad är
         Allting!!

Andreas var kvar i högsjö hela dagen och på kvällen vankades det grisfest..
Själv var jag tvungen att smita i väg några timmar för utbildning i selar.

Jag känner mig varm när jag tänker tillbaka på helgen...en helg i KÄRLEKENS tecken!

Kärlek till er!

0 kommentarer