20111214

Då sitter man här igen då och onsdagen är nästintill slut!

Jag har kommit hem från jobbet och känner mig helt färdig, vilken kväll! Jobbade med Lillis och nu sitter jag och väntar på att hon också ska ramla in här och hålla mig sällskap nu när min älskling är på utbildning i gbg.

  Jag och Lills diskuterade under kvällen hur avundsjuka vi är över alla som uppdaterar på fb att dom ska på julbord med jobbet..Äter alla jobb julbord utom vi? =(

Tur vi ska börja med julmaten till julaftonens julbord nästa vecka. Koka skinka, rulla köttbullar osv.

Dagen i dag startade vi upp med en långpromenad med hundarna och efter det kastade vi ihop varsin omelett med bacon till, skaplig brunch! ^^
Dagen  bjöd också på stall och lite longering innan det var dags att håva in stålar på macken!
 
Imorgon är jag ledig igen.. ska möta upp mina fina hundvänner i vingåker på förmiddagen för lite miljöträning! Mysigt! Sen ska det pysslas här hemma, Tänkte hinna med att baka lite julgodis! Och ett pass på gymmet!
 Hoppas ju att dagen imorgon ska gå rysligt fort.. för imorgon kväll kommer min prins hem! Som jag längtar efter honom..

Nehepp nu ska jag försöka snappa upp vad som händer i CSI..

Over and out



0 kommentarer