Nystart!?

Du är bäst nu, men du var bättre förr..

Galet mycket har hänt i mitt liv dessa fyra första månader av året. Dom som borde veta vet allt detta redan och det finns inget att berätta eller förklara mer. Jag har minst sagt varit ner på botten och vänt MEN nu är jag sakta, säkert och stabilt på väg upp, upp, upp igen!! Det känns konstigt men jag tror aldrig jag varit starkare i mig själv än jag är nu samtidigt som jag känner mig så sjukt sårbar.
 Just idag känner jag mig på topp..nöjd med livet! Men jag har lärt mig att livet inte alla dagar är en dans på rosor och jag har lärt mig att det är okej att vara svag, det är okej att må skit.

Shit happens in life..jag biter ihop..tar nya tag..och...börjar om. Bloggen ska designas om och få lite nytt liv den med och sen ska det bloggas igen för som jag har saknat det. Jag kommer tillbaka..var så säkra ^^


Jag vill passa på att hylla mina nära och kära i detta inlägg..utan er hade jag inte varit där jag är idag.
Jag har varit omgiven av så sjukt underbara människor som funnit för mig när jag verkligen behövde det.
jag blir helt ärligt rörd när jag tänker på det och fylls av värme inombords.

Min underbara familj, mina underbara vänner, mina underbara kollegor, min underbara chef, mina underbara fyrbenta vänner.. Av hela mitt hjärta..jag är sjukt tacksam, ni betyder så mycket för mig! ♥
Jag hoppas och tror att ni vet vilka ni är som ska ta åt er av detta och att ni känner i era hjärtan det jag gör.
Ni är mina änglar, mina hjältar!
Evigt tacksam!

All kärlek till er!

Nu siktar vi tillsammans mot toppen!
1 kommentar
Malin

Lycka till med allt nu Sanna.



Jag håller tummarna för dig!