Dum av dig.

Har sprungit ända sen barnsben
Från allt jag egentligen var

Sprickor blev hål i fasaden
Någonstans emellan var jag
Masaien, betongen, bastarden
Utan någon egentlig plan

Raserades hela mitt slott
Allt jag var kom till ett stopp

För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig

Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig

Jag blir så dum av dig

Håll i mig och släpp aldrig taget
Tänk om jag faktiskt gick av
Förlora mitt nyfunna hopp

För jag blir så Dum av dig

1 kommentar
Frida

jag vet att jag skriver såhär varenda gång, men det är så sant.

Jag saknar er verkligen jättemycket och jag skulle verkligen behöva utbyta positiv energi med dig, du är alltid så underbart barnslig, även om du är nere eller ledsen så finns det alltid något som lysr runt dig.

Jag saknar dig ljus Sanna, det lyser upp mörkret!