En lång dag..

Klockan ringde vid sex imorse trots att jag faktiskt inte skulle börja jobba förrän tolv. Helt enkelt för att jag lånat ut silverpilen till min käre syster och därför tvingades jag åka med prinsen till stan för att inte sitta fast här.

  Tröttast i världen. Det fick bli en kaffe på jobbet medans jag väntade på att min finaste Sara skulle lämna barn för att efter det kunna samstråla för en underbar långpromenad. Tror vi gick i en och en halv timme, hur mysigt som helst. Efter det blev det minst lika mysig frukost på hembagarns, jag kunde ju helt enkelt inte fått en bättre start på denna dag! Tänk om varje dag kunde börja så här mysigt! ♥

Resten av dagen har jag jobbilijobbat, såklart! =)

Jag känner mig nöjd med denna dag, jag är glad och kan gå och lägga mig med ett leende på läpparna idag!

När du är glad blir jag glad! Tänk att en annan människa kan påvekra dig så!! =)



Pussa!



0 kommentarer