Borta..





Stora nyheten!!
Jahapp i fredags såldes V70:n..
Ääääntligen om man frågar Andreas, själv måste jag erkänna att jag kände lite vemod ^^  Vi har ju ändå haft den i 3,5 år

Men nu är den såld..dock utan fälgarna, säkningssats och hundgaller, så det ska säljas separat!
Kommer fan sakna den lite! Den ska tydligen exporteras...mysko! Vi kommer aldrig mer se den..

Men men nu får vi blicka framåt.

Det blir lite struligt nu tills Andy fått ihop sin andra bil ordentligt. Men tack och lov idag behövde jag inte skjutsa in honom till jobbet vid sju, han hade löst skjuts med en jobbarkompis. Hade känts lite tungt med tanke på att jag jobbar 16-24 i kväll. Men visst kommer det funka, baby och jag brukar aldrig vara omöjliga!! ^^

Som planen ser ut nu kommer andy köra kadetten och jag golfen i sommar och sen blir det förhoppningsvis köp av "drömbilen" till hösten i förhoppning om att de står lite lägre i pris höst/vinter, mer än så får vara osagt! ^^

Nu ska jag jag vela lite mer i mitt komnade fälgköp! ^^

Puss!
0 kommentarer