Inte hel..



Jag och min älskling är jäkligt bra på att hitta på saker ihop, vi har ofta rikitgt skoj och det händer saker hela tiden. Impulsiva och planerade.. Men vi är också jäklgt bra på att hitta på saker på tu man hand, vi sitter inte ihop och vi är inte som iglar på varandra. Vi låter varandra hitta på annat, va ifrån ett tag, njuta av annat som livet har att erbjuda. Utan att överdriva måste jag säga att vi har den perfekta balansen om ni frågar mig. =)

Idag åkte älsklingen och Tobbe till Höljes och blir bort till på söndag. Jag vet att han kommer ha svinkul och jag unnar honom det. Fast visst blir det tomt.

Utan dig älskling är jag faktiskt inte riktigt hel.

 

Här ser ni grabbar på G..tokproppat med packning! ^^


Vovvarna ville inte att husse skulle åka!

Lilla Dixie protesterade genom att vägra följa med in när vi vinkat hejdå..sötnos!


Pusshej!

4 kommentarer
Anonym

Jag lovar att ta hand om honom Sanna ;)

Dock är jag med som en igel på Olle men vi blev ju ihop här förra året, och firar ett år på fredag :) så grabbarna får stå ut med mig :P

Sanna

Jag är inte orolig, han är skötsam min kille ;)

Ibland måste man får vara igel också ju..är jag med ibland! ^^

Hoppas ni får en mysig ettårs dag och ha det grymt kul där uppe!



Puss!

Malin

Han får väl ta hand om oss då ;)

Ja ibland får man..

Dessutom brukar jag ju vara här innan olletiden med. Så jag får ! :)

Tack så mkt, det blir nog hur bra som helst!

Vi får ses snart tycker jag! Är behov av en tjejkompis snart känner jag.. Innan jag blir tokig i Vingåker .. ;) puss

Malin

Han får väl ta hand om oss då ;)

Ja ibland får man..

Dessutom brukar jag ju vara här innan olletiden med. Så jag får ! :)

Tack så mkt, det blir nog hur bra som helst!

Vi får ses snart tycker jag! Är behov av en tjejkompis snart känner jag.. Innan jag blir tokig i Vingåker .. ;) puss