Nytt frikort!

Det var en tung början på dagen igår. Vi åkte hela familjen på en begravning vi aldrig hade tänk oss skulle komma så tidigt i livet..

Man kan inte alltid visa sig stark och oberörd. Man kan inte alltid le och vara glad. Jag är visst också bara människa och extremt sårbar. Igår visade jag mig svag!

Man måste ha dåliga dagar för att kunna uppskatta de som är bra!!

På eftermiddagen tog jag och Lillis en sväng på stan för att bli på lite gladare humör.

Kvällen blev verkligen supermysig! Först resaturang med Älskling och sen möta upp alla mina favograbbar och kolla bio.

Snabba casch
Jag tyckte filmen var bra, kankse lite rörig emellan åt. Jag har inte läst boken men jag kan tänka mig att den är bättre!

Men jag är rätt nöjd med att få sitta o dregla över superheta Joel Kinnaman i två timmar.
Han är numera mitt nya frikort..haha ;)



Ännu snyggare i denna film än i Falk-filmerna! Mmmmm!

Nej nu ska jag ta en långpromenad med hundarna, sen väntar jobbet 13.00-22.00

Njut av dagen!!


1 kommentar
[M I R R E]

Joel är riktigt snygg =D