Lösenord?

Jag har följt en tokhärlig tjejs blogg under lång tid. På grund av vissa omständigheter kände hon sig tvugnen att lösenordsskydda sin blogg. Jag fick tillgång till denna och hon skrev
 - Enda kravet är att du skriver då och då. Känns som om folk bara är inne för att snoka annars.

Och jag håller verkligen fullständigt med. Jag vet att man knappast bloggar för att ingen ska läsa. Men jag undrar verkligen. Jag har mellan 25-35 unika läsare på min blogg varje dag, men sällan någon som skriver till mig.

Känner jag er? Vilka är ni?

Vad händer om jag lösenordsskyddar min blogg?
Är den kanske inte lika intressant då kanske!? Haha! =)

Är det pinsamt att erkänna att man följer någons blogg?
Man är väl inte en stalker för de ;)

Gör mig en tjänst ge dig till känna..!

Vi hörs va
13 kommentarer
Fiia

Jag erkänner, jag brukar vara inne på din blogg ganska ofta :)



Kram på dig..



Adine

Jag brukar läsa sin blogg :)

Kramar

Petra

gumman, du vet att jag laser nar jag har trakigt i varlden =)puss & kram

lilla Frida xD

jag är din stalker!!!!!

Cilla

Jag läser din blogg ibland. Hillens lillasyster

Jennie Sparén

Du vet la att jag läser din blogg. Appropå det så tycker jag att vi ska göra slag i saken och ses nån dag..? Nu bor jag ju ännu närmre när vi har flyttat!

[M I R R E]

Jag läser din blogg minsann. Men är dålig att kommentera =D, så är det för oss båda tror jag haha.



Allt bra hoppas jag

M

Jag läser oxå din blogg. Vet inte varför, vi känner inte varann, men du bloggar bra med bilder och sånt. Du verkar vara en kul tjej.

mamma

Jag läser din blogg. Hur ska annars få veta något om dej. Mamma är så nyfiken. Puss mitt hjärta

lillis

du vet att jag läser, är bara för lat att kommentera! pusss sis

Malin

Halloj!Jag kikar in på din blogg, lovar att jag ska bli bättre på att kommentera.Kram Malin

Madde

Jag läser din blogg då och då :)

Sanna

Tack till alla er som stigit fram ur mörkret och gett er till känna! ^^



Det glädjer mig och det glädjer mig att ni vill följa mig i min vardag!



Skriv gärna oftare!



Puss & Kram

Sannapanna