Nytt på Storgatan...



Förra veckan fick vi ett ryck jag och älsklingen och åkte och köpte nya garderober på IKEA.Måste säga att jag blev riktigt nöjd. Jag ville egentligen inte ha spegeldörrar för jag har hört att det inte är bra att ha i sovrum, det stör energin på något vis, ni vet ju hur jag är.^^  Vi har inte heller några elapparater i sovrummet förutom lampa o väckarklocka och detta också av samma annledning. Jaa som sagt jag har lite fixideer för mig ibland!

Så nu gick hela veckan åt till att röja ur de gamla garderoberna och vika in snyggt och prydligt i de nya, och få ordning.
Har en hel låda med kläder i storlek xs-s och 34-36 om någon är intresserad.
Typisk att jag inte såg till att stanna i den storleken..jag gillade den. Men men vi får jobba på det!

Nu har älsklinen erkänt att vi borde byta ut sängen..YES..trodde knappt mina öron. Som jag har tjatat om detta! Han sa själv att den inte riktigt passar in i våran stil på resten av inredningen. Det är ju absolut inge fel på våran säng, det är bara det att den inte..ja passar in helt enkelt!!

Så nu så småning om blir det blocket för säng, sängbord och tillhörande byrå i hopp om att bli av med de. Jaaa ingen är gladare än jag!! ^^


ASPELUND Klädskåp med 3 dörrar

Nå va tycker ni??

Fler korgar ska införskaffas vid nästan tripp till IKEA. Både snygga och praktiska!!



Passade också på att hänga upp mina underbara hjärtan i gips som jag beställde hem från
http://www.eikkala.com/
för ett par veckor sedan. En ny favorit sida ;)



Visst är dom vackra!?




2 kommentarer
julia

Hejhej! Jag såg i inlägget över att du för några år sedan köpte Aspelunds klädskåp ifrån Ikea. Jag undrar om du är nöjd med det? Om man får plats med mycket saker och hur färgen och det håller osv. Tacksam för svar på min blogg eller hotmailen. Tack så mycket och grattis till bebisen :)

Svar: Hej! Julia!Roligt att du hittade hit! Jag är sjukt nöjd med dessa garderober. Jag tycker att dom är väldigt rymliga samtidigt som de inte tar jättestor plats! Och till helt okej pris dessutom!! Färgen tycker jag håller sig kanon och våra har ändå varit med i en flytt nu! Här ser du några bilder för nått år sedan
http://saannapannas.blogg.se/2011/october/valkommen-valkommen-hit-vem-du-an-ar.html

Kan ta fler bilder invändigt om det är intressant!? =)
Mvh Sanna
Sannapanna

julia

hej igen! Tack så jätte mycket :) Det räcker med dessa bilder, får ta mig en tripp till ikea! Tack!! :D