Kändiskåt!


Dålig dag slutade grymt bra!

Skulle ljuga om ja sa att jag vaknade med ett leende på läpparna i morse efter gårdagens utekväll..
Dundertrött o dunkande huvud. Men så jäkla värt! Kan utan tvekan påstå att det var grymaste utekvällen på länge. Tack alla inblandade!!

Sen rullade en hemsk början på dagen igång. Lillis ringde o berättade att gammel hästen fått kolik och va mycket dålig... plus att det är punkering på min bil som hon lånar. Gaaah! Inte nog med det så fick jag vänta på skjuts in till stan eftersom att Bubblan från jobbet som jag kör just nu vägrade starta.. skitbilar! Här hjälpte varken våld eller mutor..biljävlar!

Väl inne i stan blev de en snabbluch o sen ut till stallet. Lilla Violetta hade ont i magen, lilla hjärtat! Veterinären hade redan varit ute när ja kom och de gav goda tecken.

Efter det var det dags för lite jobb 15-22..en aning segt..fram tills ZLATAN  klev innanför dörren. det är sant, jag luras ofta men inte denna gång.. Helt sjukt!
  Vi tvekade bra länge, tänkte att de säkert bara va en extremt lik lookalike.. Han och hans sällskap som betod av fem medelålders män beställde korv. Zlatan va hur trevlig som helst, småpratade lite. Log massor o charmade oss totalt. Men vi var inte säkra förrän han skulle betala och kastade fram sitt kreditkort..svart..med namnet ZLATAN IBRAHIMOVIC
Vi trodde vi skulle dö. Lillis blev röd som en tomat..sötnos! Och han frågade om hon blev nervös. tro fan det!
Han hade varit och jagat vid skenäs gård! My good hoppas de händer igen ;)

Resten av kvällen gick både jag och Lillis runt o log lite sådär småtöntigt som man gör när man är nykär..haha!
Kan lätt säga att han är sjukt mycket snyggare i verkligheten.



Dags att byta frikort kanske! ^^
Hur som helst blev mitt intresse för fotboll från om med idag en aning större ;)

Tack Zlatan, du gjorde min dag!

När macken va stängd för kvällen, vilket va klockan 22 idag så bar det av till stallet igen. Lilla hjärtat va mycket piggare. Skönt!

Nu sitter jag här i soffan o känner att ögonlocken börjar bli tunga. Dags att ta sig några timmars sömn, massor jag vill hinna med imorgon innan jag ska jobba 15.30-24.

Så det får vara allt för idag!

Puss & Kram

0 kommentarer