..............................

If you can't stand to fall you should not stand at all

if you can't be small you should not be at all

why always try to be the
sun up in the sky?

if you are strong
show me you're weak sometimes



Jag kan ärligt erkänna att jag har haft ett par riktigt omtumlande dagar.

Det är mycket som händer just nu.. med mig, runt mig.

Jag har tillåtit mig själv att visat mig svag, uppriven och ledsen.
Något som är helt nytt i min värld.

Kan man vara omtyckt och älskad även om man inte alltid är glad? Även om man ibland ser allt i svart?

Den finns en person som jag i allt det här har känt extra mycket stöttning ifrån, kanske en aning oväntat. Men det har betytt oerhört mycket. 


Idag känns det trots allt lite bättre.
Jag har kanske världens underbaraste chef/kollega som låtit mig låna en bil från jobbet.
Personer runt omkring mig har sagt saker jag verkligen har behövt höra.
Ja just nu är känslan bra..

Jobbade till fyra idag, kom hem och slocknade i princip direkt och har nästan sovit fram till nu..sjukt olikt mig..!

I natt blir det spännande att se om man får något samtal.

 Kanske blir jobba imorgon, man kan hoppas!

Tack för mig!

3 kommentarer
Linda, Lorenzo & Nixon

SJÄLVKLART är du omtyckt även då du ej visar glada sidor av dej själv!

Det är alla.

Alla uppskattas på sitt vis från sina nära och kära.

Alla människor är unika, du är unik!



Hoppas du känner dej piggare och att inge allvarligt hänt.



Kram Linda

Mamma

Puss!

Fiia

Gumman! Klart du får känna så.. man kan inte alltid vara glad och positiv hela tiden, that´s life! Vi tycker om dig precis lika mycket ändå! Hoppas du känner dig bättre idag! Bamsekramar till dig!