Resfeber?

Usch jag tror jag drabbats av lite resfeber..
Lite ångest över att lämna allt här hemma i två långa veckor. Kommer ni glömma bort mig här hemma? :o
På söndag bär det av..usch törs knappt tänka på det..

Man vet ju dessutom aldrig vad som händer,man kan aldrig vara säket på att man kommer hem, vad som helst kan hända.. Tänk om jag dör i Thailand.. Haha nu blir jag som vanligt PARANOID..haha men va fasen, man kan inte bara ta livet förgivet.

Om något händer mig är det så mycket här hemma jag ångrar att jag inte gjort, så mycket jag ångrar att jag inte sagt. Men jag tror att mina vänner, nära och kära vet..jag behöver inte säga något.

DU vet att DU är värdefull för mig.

Man lever bara en gång och jag ångrar inget jag har gjort. Man gör inte alltid dom smartaste valen, men dom valen har ändå gjort mig till den jag är idag.

Saker jag ångrar är sånt som jag aldrig gjorde..jag ville mer..man borde inte alltid tänka efter så mycket innan.
Våga mer..sluta fega! Do what you wanna do..

Jag vill leva till 100% =)

Nu är jag så trött att jag somnar mellan raderna..Haha!
Dags att krypa ner i sängen..mys!

Nåå kommer ni sakna mig? ^^

Kisses




"Do, do, do what you wanna do
Don't think twice, do what you have to do
Do, do, do, do, let your heart decide
what you have to do"


5 kommentarer
Jennie Sparén

Nu när du ändå skrev såhär måste jag passa på att skriva här. Jag har smygläst din blogg nu ett bra tag, alltid trevligt!

Men jag inser när jag läser om allt som händer i ditt liv att det vore jättekul att ses! Vore ju kul om du också tyckte det..;-)

Ha det så bra i Thailand!

Kram!

Ilene

Kom tillbaka=)

Sanna

Ilene



Jag kommer tillbaka, glöm inte bort mig..HAHA!

Puss & Kram

Sanna

Hej Jennie!

Åååh gud va roligt att du skriver, vad glad jag blir! =)

Det vore verkligen hur kul som helst att ta upp kontakten igen, jag tänker på dig ooofta ska du veta! =)



Vad sägs om att boka in en fika efter min hemkomst?

Vi kan ringas/smsas - 0736596271



Nu längtar jag efter att få träffa dig igen!



Massor kramar!

Frida

saknar dig jättemkt <3



Minja också, men hon tar vi hand om tillsammans, lilla sötnosen:)



Mer the ark texter gärna :P ;D