Käääääär..

Nyligen hemkommen från Vårnäs och yttligare ett ridpass. Idag var det dags för nya hästar och jag fick en vit lite pålle vid namn "Boyen" heeeeeeelt underbar. Jag är verkligen heeelt såld, såå kär.

Vilken häst, mjuk och fin och full med fart.. Allt jag kan önska! Helt uuuuderbar gallopp!

Typiskt nog missar jag ju två veckor nu när jag ska iväg, men men jag får njuta av den lilla kusen en gång till iallafall hoppas jag.

Skulle lätt kunna tänka mig en sån häst. Bara att handla ;)
Haha då skulle älsklingen bli helt gaaalen!

Nu har vi kastat igång en film som verkar totalt värdelös så gissa vem som stax somnar på soffan..Me!
Älsklingen hade köpt nötter till mig också..MMmm MUMS!


Pratade med min underbara vän Olle på telefon förut..olle som just nu befinner sig på andra sidan jorden.. Han kommer hem! =)
Borta bra men hemma bäst!
Du har varit saknad vännen och vi är glada att få hem dig igen.. vilken väg du än väljer kommer vi alltid stötta dig, det vet du! *krama*


Nej nu vart jag dundertrötter, jobba imorn ju! =)

KÄRLEK

0 kommentarer