Hejdå!

Nu är det inte många timmar kvar tills vi lämnar detta land..
Så nu är nog detta det sista ni hör från mig de kommande två veckorna, om jag nu inte hittar ett internetcafe eller liknande för att stilla min bloggabstinens..never know! ;)

Jag undrar om ni kommer att sakna mig!? =)

Igår var vi in till stan och köpte en ny kamera så denna resa kan dokumenteras, kändes inge kul att släpa med systemkameran så han får vara hemma ^^
Men kort ska det tas även om det nu ska regna i två veckor..

Det ska bli grymt kul samtidigt som jag vet att jag kommer längta hem sjukt mycket efter mina djur, vänner, nära och kära..men som sagt det är två veckor av mitt liv, jag kommer tillbaka ;)

Jag vill passa på att tacka mina underbara vän Martin-Fubbarn för en sjukt lyckad kväll i fredags. Har inte hunnit skriva om det..
 Jag hade grymt kul..hoppas du med hade det! Det gör vi om..

Nej ni..mina älskade sköt om er här hemma och lova att hålla ställningarna tills jag kommer hem.


Kärlek & lycka till er

från mig




0 kommentarer