Abstinens

Jahapp, hemma från jobbet och ääntligen nerkrypen i sängen..skönt!

Som det vart, jobb ikväll, Angie ringde vid fem och mådde dåligt, stumpan. ♥
 Så jag duschade och ilade in till stan. 

  Jag blir glad av att jobba, jag gillar verkligen det här jobbet, dom här människorna.
....Men som det är just nu lider jag av ångest, jag jobbar nästan ingenting, jag vet inte ens när jag jobbar nästa gång, i december tror jag.. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska få det att gå ihop...söka annat anntar jag =(
Usch jag vill inte tänka på det..

Idag har varit en stråååålande dag med kanonfint höstväder.
Sov lääänge idag (börjar kännas som en standarsreplik) ;) Älsklingen ringde och väckte mig strax efter nio tror jag..säkert närmare halv tio. Upp och hoppa, på med stallkläder och direkt till stan, åkte förbi älsklingen och tiggde till mig en puss. ^^

Min underbara grinsill till sambo har nämligen slutat snusa...igen! Så här gäller det att fjäska lite för att ligga på plus  ^^ 
Jag är riktigt stolt att han göra det, men första tiden är bara såååå jääävla jobbig, det är värre en än värsta pms-kossa..^^ Och jag svalde det fösta gången, men nu är det..hmm..fjärde gången!? Jag hoppas det går över snart.. Jag ska stötta allt jag kan...fast de gäller nog mest att hålla sig undan ;) särbo? Haha!

Jag älskar dig hjärtat ♥



I stallet vart det fullt ös, vi gick först en sväng med alla hundar så dom fick springa av sig lite, sen fick de ligga och tugga på tuggben medans vi mockade heeeela stallet, känner mig riktigt nöjd! =)

Sen tog vi in pållarna och pysslade om dem. Jag tog in Haminja som hör och häpna nästan stod och väntade i grinden för andra dagen i rad, hon är nog lika sugen som jag ^^

Madde och Mickis tömmkörde Pagani på banan, han gör redan stora framsteg. Och jag gjorde något jag längtat så fruktansvärt mycket efter. Jag red Haminja, skrittade lite på banan, jobbade lite böja och ställa, det gick såååå himla bra, sååå sammarbetsvillig min underbara kuse..
Wiiiiiiieee!
Och benet kändes oförändrat efter..peppar, peppar!

Efter stallet bar det av hemåt och som sagt jag hann bara hem och vända och nu sitter jag här.

Borde utan tvekan sova nu, jag ska träna imorgon tänkte jag så då måste jag samla lite kraft nu. Sen pratade dessutom jag och Petra om att kanske fira lite lill-lördag imorgon, men ett par flarrer vin och ev. utgång..det låter mer än roligt! ;)

Nej sova..

Kärlek till er som förtjänar det

0 kommentarer