Varmt och skönt!

Jahapp..idag är det sommar i lilla vingåker...Helt fantastiskt väder..Ska strax packa in mig i bilen och åka till päronen för att spendera ett par timmar på deras gräsmatta..aaaaa!

Igår tog jag en förskräckligt lång sovmorgon och var inte uppe förrän nästan halv elva...hur skönt som helst men samtidigt grymt slöseri på en så fin dag.

Vid två åkte jag till Sara och fick håret lite klippt, kan inte annat än säga att hon är bäst min ängel, jag går alltid därifrån supernöjd!

Efter det tog jag mig i kragen och åkte upp och hälsade på uppe på gammal jobbet. Åh, det var verkligen kul att träffa alla igen, måste ju erkänna att jag saknat dem lite och jag tror faktiskt det var ömsesidigt..=)
Ska försöka hälsa på snart igen..

Vid fyra åkte jag upp och mötte älsklingen vid hans jobba och vi åkte till elgiganten för att kika på ny mobil åt mitt lilla hjärta..Gosch, han är kräsen min älsklingen... Med andra ord så vart det ingen ny telefon denna dag.

Så vi åkte till mamma och pappa och satt och myste med hundarna ute på gräsmattan, hur skönt som helst..
Ingen lust att åka hem och ställa sig vid spisen... så vi åkte upp till sibylla och beställde lite krubb istället, haha!
En sallad åt mig!!

Strax efter sex åkte jag ut till Hansta för att hänga med Susanna på hoppträning på Vårnäs. Åh vi hade så himla roligt.
Dixie fick hänga med och hjälpa mig vara publik.
Det gick superbra för dem även fast de fick stopp ett par gånger och Susanna var bra nära att flyga i backen. Men både jag och Susanna konstaterade efteråt att vi båda tyckte det var ovanligt många som vägrade. Nåväl!
Nu får vi se och det blir tväling till helgen, vore ju riktigt kul nu har jag ju missat båda gångerna dom varit iväg.

Åkte inte hem från stallet förrän kvart i elva och då vart det genast sängen.

Imorse vaknade jag av en svärande älskling som försovit sig, typiskt!
Så jag masade mig upp samtidigt och gick ut med hundarna. Sen blev det lite frukost i flytande form ihop med morgontidningen ^^

Nu sitter jag här och häckar igen, ska passa mig så jag inte blir kvar här!

Solen väntar


0 kommentarer