Åsnan och jag..



Eftersom det inte vart nått med E-tuna igår åkta jag och syster till Hälleforsnäs och "Lager 157" för att shoppa lite kläder.
 Som de flesta som känner mig vet är jag ingen "klädbrud" jag trivs som alldra bäst i mina slitna snickarbyxor ^^
Men hör och häpna jag hittade ett helt lass med kläder, hur kul som helst! Passade dessutom på att handla lite till min prins också, köpte en så jäkla fin "kofta" till honom, passade honom perfekt min lilla sexbomb. ^^
Ska tvinga honom att prova lite ikväll så jag kan smygfota lite ^^

Strax innan sex åkte jag ut för att rida ihop med min käre vän Susanna. Men min åsna till häst hade andra planer..Efter en timme och 15 minuters jagande fick jag ääääntligen tag på det lilla kräket i hagen.. *djup suck*
 1-0 till mig
Kan ju säga att det vart dubbla pass för oss båda då svetten bara rann innan vi ens gett oss iväg på vår tur.

Men det vart en riktigt härlig tur i skogen trots allt som avslutades med lite klättring och en lång galoppstrecka. Hur mysigt som helst! Det kände jag att jag förtjänade efter allt jagande.

Ååååh..Jag är så glad att jag träffat Susanna, hon är en så härlig tjej. Stöttar till tusen i alla lägen! ♥
   
I helgen har vi planer på att åka till Vårnäs för att träna lite ordentligt, det vore så hilma roligt, hoppas det blir av!

 Min alldeles egna åsna..↑


















↑ Fina Corren..


Idag sova jag ut igen fast jag inte riktigt tänkt det, sov till älsklingen ringde och väckte mig vid kl.10, usch vilken jäkla latmask jag blivit..får ta och skärpa mig, verkligen!!

Väl uppe drog jag med hundarna ut på promenad, idag är det inte riktigt lika mycket blåst, men det duggar om vart annat, vet inte om det är så mycket bättre, jag vill ju ha sol och varmt ju!!

Nu ska jag försöka ta ett ryck med lite städning här hemma, det behövs vill jag lova. Diska står som prio ett på listan för snart kommer det krypamde över mig..Usch va träääligt!!

Ikväll ska jag jobba och göra min livs första egna stängning  på Statoil..Huuu..lite läskigt!! Men nyttigt, jag vill lära mig och vet att jag gör det bäst genom att få göra sälv! Ni får hålla tummarna för mig därute..

Nu ropar disken!

Puss på er!
0 kommentarer