Snart slut

Tjing, tjing!
Nu sitter jag hemma hos mina älskade päron och skriver.. Andy är i Södertälje på kurs så jag ska sova här..skönt med sovmorgon i morgon! men jag längtar efter min Äääälskling.. Han är ju sjuk o allt..
Sänder massor pussar till honom
*pusspusspuss*

Jahaja..Sista dan imorgon..ni anar inte hur mycket som går genom mitt huvud just nu..
VEMOD!

Jag och Sara var ute och gick förut. I över en timme.. Såå underbart! Åå jag älskar den bruden..min bästa vän. Åå va jag vill att vi ska ses mer..hoppas det blir så nu när jag bara ska gå hemma och skrota..^^

Nu sitter jag o mamma o tittar på Bonde söker fru - bröllopet..Naaae...
Vi sitter här med varsit fånigt leende..Haha..

Ne..det var allt..

over and out..
1 kommentar
Linda, Lorenzo & Nixon

tönt jag satt å tjöt till bonde giftemålet haha!

Uuuu så fina dom var!