Arbetslös...värdelöst!

Jaha då var man arbetslös...
Känns tomt..nu är jag inget alls..saknar titel helt..
Vem vill anställa en golvläggare i dessa tider!? Ingen..

Så idag har man hängt på ↓
Till startsidan
och skrivit in sig...*suck*
Jag vill inte vara arbetslös...=(


Orkar inte skriva mer om det nu..

Köpte två fina hängare och ett hjärta i trä när jag va nere på stan idag..superfina...ska lägga in bilder på de sen..
Sen väntar jag på leverans från Fridasgård jag längtar..Hoppas de kommer imorgon..

Nej nu har jag inte lust att skriva mer..
Pusshej!!
7 kommentarer
Tarziii

Hejsan! Kan du hjälpa mig med en grej? Jag vet inte om jag ska klippa raklugg eller inte. Jag skulle bli jätteglad om du gick in och tittade på bilderna i mitt senaste blogginlägg och gav mig din åsikt :)

Tarziii

Tack så jättemycket :D

Linda, Lorenzo & Nixon

Nä du Sanna! du saknar inte titel!

Du är ju fortfarande den där goa Sanna!!!

Jobb kommer!

Gräv inte ner dej.. då blir tiden till nya jobbet bara jobbigare!

Stro kram!!

(imorn ska jag prova blodspår) skoj skoj!

Frida

Älskling, Är inte "Världens bästa Sanna" titel nog?



Jag har Fixat en träningsblogg till Minja, så kan jag skriva där, och du kan läsa sedan. Bara så att vi kommer ihåg vad jag gör, Vi är ju inte ås bra på att komma ihåg ^^



Tröstkramar till dig, vi ses på Fredag :D

Madde Eriksson

Nej så tråkigt! Att vara arbetslös är inte kul, men en käck tjej som du hittar säkert nytt jobb snart! = )



Jättesnällt att Du kan vara med och leta efter Rasmus! Maila mig gärna så jag får din mailadress så får du mer info. Vi tänkte gå skallgång på lördag!

Kram Madde

Simon

Du är ju inte arbetslös! Du är ju vårdare av andreas=) Haha Jobb kommer att komma även om det tar ett par månader. Se på det positivt med lång semaster;) Det hade jag gjort! Kram

Linda, Lorenzo & Nixon

Psst, du har fått en liten utmaning i min blogg=) Kika in där vettja=)

Kramis