Bloggsemester slut..

Har ni saknat mig?

Jag tog mig kort och gott en liten bloggsemster ^^

Jag lever och mår bra..allt tuffar på i härlig takt..som vanligt!

Men livet här i lilla vingåker vill jag lova har inte stått stilla. Sommaren är slut och vi står inför hösten 2009, spännande. Blir en hel del nytt i Sannapannas liv denna höst.. =)

Idag tänkte jag dela med mig av en av sommarens höjdpunkter.. Den 15:e Augusti hölls det något alldeles extra här huset.. ett -SEXPARTY-
 En helt grym kväll med otroligt härliga människor, många glad skratt, goda drinkar och roliga lekar




Här gällde det att ha rätta känslan ^^






Här är tävlingen i full gång, vissa gick in för det mer än andra ;)


Så sattes smidigheten på prov..





När grabbarnas brallor åkte av var kvällen på topp..det heter ju inte sexparty för inte ..HAHA!
Hetingar!

Sen var det "hålvanan" som testades

 


Kvällens yngsta deltagare höll stämmningen på topp, lilla solstrålen! ^^


Sen fick vi bänka oss för kvällens genomgång =)

Och här fanns något som passade alla...eller!? =D

 





Tack alla härliga vänner för en tokhärlig kväll!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni hade lika roligt som jag!!

Jahapp..Det var allt för denna gång!

Lev livet..


2 kommentarer
Linda, Lorenzo & Nixon

Åhh vad härligt att läsa att du mår gott!!

Miss you!!

Hoppas jobb flyter på och att du å karn å alla djuren mår gott!!!



har du försökt messa lite då och då men med sämre resultat haha;-)



Vi ses å hörs.

Stor kram till dej iaf!

anne

HAHA snygga bilder