Varning för ras

Det är varning för ras, gå så försiktigt du kan.
Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas
Varning för ras..

I morse på jobbet kom ett dystert besked....ett till..
Vår verkare Robban kraschade med crossen på KM:et vid dammängen i lördags och ligger nu på sjukhus.
 Han opereras imorgon men kommer troligen aldrig mer kunna gå, lam från midjan och neråt.
Fy fan, va hemskt! Tänk va livet kan förändras på bara nån sekund.
Alla verkade ganska nere hela dagen.

När man väl tacklat första smällen kommer nästa, usch jag som alltid blir så jävla berör av sånt här.. Just nu också..i min höstdepp. Känner så för honom och hans familj nu, vill inte tänka på allt de ska ta sig igenom.

Kom nyss hem från Olle, åkte över och kikade på idol. Mysigt!
Länge sen vi umgicks så.. Miss the old time my friend!!
På lördag blir de kröka och singstar.. hoppas jag =)

Tänkte jag skulle ut och rida imorgon..Skönt att komma ut lite.
Vill komma igång med hoppningen snart..har saknat det som sjutton.

Nu har Andy gjort tokmysigt med ljus överallt..Precis va jag behövde faktiskt <3
Älskar dig prinsen!




Gäsp! Puss o godnatt

1 kommentar
Linda, Lorenzo och Nixon

Men så hemskt att bli lam!!! FY FAAN! usch alltså! Snacka om långdraget lidande... stackarn!



Men så mysigt Andreas gjort hos er!

Tänk om Per kunde göra det här... skulle vara uppskattat vill jag lova!



Idag ska jag ut med Linda och köra lite apportering. Hennes Athos ska startas i tolling prov och behöver träna! Ska köra lite med enzo oxå! Kul kul!



Massa kramar!!!