Sjukt kul..

Som jag anade blev det skoj igår..faktiskt sjukt roligt..Stack över till Hampe vid kl.18 och förfestade lite. Sen åkte vi till spelningen strax innan nio.
Ganska mycke folk. Och grabbarna va riktigt duktiga, faktiskt mycket bättre än jag trodde..haha  =)

Blev riktigt party med allt som hör till.. fylla,armbrytning och gitarspel sent in på natten.
Jag stannade kvar med Olle..Han skjutasde hem mig vid kl.8 i morse,vilken pärla!
Jag bara önskar att Olle tycker om mig som förr..vi hade så sjukt kul med party och playstation och änglar och allt.
Jag saknar allt det...*tomrum* Vill ha tillbaka de..vill,vill,vill! 
Olle du är min vän!  Someone special..!?

Klockan elva idag var det dax för kursavslutning för vår vardagslydnad. Lagom bakfull o go!
Blev lite skojtävling bara och fika och så.
Kommer bli tomt utan kursen.. Men snart sätter vi igång vår andra kurs.

Efter kursen vart det bakfyllemat på salambo med Mokvist,Hampe,Henke och Emil. Munter skara..haha...vi allihopa satt mest och muttrade..konstigt!

Sen tog jag och Andy en sväng i skogen med hundarna. Härligt!
Nu siter vi bara och slöar, vi har kört lite singstar och så har vi hyrt film vi ska glo på sen..
Nu ska jag göra mat tils imorgon..jävla måndagar..

Pusshej!!
0 kommentarer