Fredagsrally

ÅÅ jag blir så glad, jag har fått mina första komentarer på min lilla,lilla meningslösa blogg *smil*
Va roligt, tack alla ni! <3

Har inte haft dator på hela veckan, hur har jag klarat mig!?
Andreas åkte på kurs i Södertälje i måndags och kom hem i onsdags och datorn tog han med sig. Sen har det vart absolut nonstop med aktivitet, fullt upp, ingen tid alls till varken tv eller dator..tur man hinner läsa kurren  o aftonbladet på jobbet..shit va ouppdaterad man skulle va annars, toltalt avskilld från resten av världen..Och radion..va vore jag utan P3...jag ääälskar mina radiolurar (va jag tjatar om dom!)

Jobbar fortfarande på ett bygge i Nyköping..shit..det börjar täääääraaaa...*suck* Vi hoppas på att hinna lägga klart parketten till tisdag-onsdag beroende på om de får upp nån trapp..Hittills har vi bara haft en sjukt äcklig järntrapp/stege att släpa upp allt på.. och jag som är så förskräckligt höjdrädd.. Superroligt med alla som ska skaka på stegen..Kul..jättekul!

Ikväll tog vi en sväng till Norrköping, jag, Andreas och hundarna för att kika lite på Rally..
 Tommy Westlund körde ju, Andreas team- Team Slirej.
Vet inte hur det gick för dem med det såg snyggt ut på banan vid himmelstalund iallafall.
Mysigt med lite utflykt så här en fredagkväll.

Igår var jag nere med hundarna på den "öppna träningen" nere på klubben.
Va inte så många där men det vart ett bra gäng.
Körde platsliggning med Ticko vilket gick superbra trots nästintill maximal störning.
Testade dessutom att kasta apporten till Dixie, hon både sprang och hämtade och kom och lämnade, såå imponerad.
Och som om inte det vore nog..hon stannade under gång..två gånger.
Ettan.here we come ^^

Imorgon  ska Andreas och svärfar till Eskilstuna och köra rally..kul! Hoppas verkligen det går bra för dem.
Älskling är såå nervös..söt!
Nu ska jag försöka sova..
Pusshej!


Bild: Bilrally i bilen.. tagen av Andreas =)
2 kommentarer
Mirre

Hejja den rosa bilen hehe. Jajjamän labbarna är bäst. Får se till att ta en träff då vi ska ner till Linda och Per nästa gång kanske. Hoppas att eran helg blir toppen. Ha det gott

Linda, Lorenzo & Nixon

Tjeeena Bruttan haha!

Jädrar vad d går undan bland ahlgrens bilar haha!

Nixon träffa Isa igår, haha, hon va jätte rädd för honom till en början! sen trodde hon att ixon var en vuxen men liten hund så hon körde på haha!

Laddad för måndag?

Då jädrar skratt.

Kram banan!