Snuva,hundsäng & bönder!

Fortfarande sjuk *suck* snorar som en tok och har huvudvärk.
 Åh, jag vill vara frisk, jag vill jobba, jag vill orka.

Hemma finns de inget att göra. Legat i soffan hela dan. Roat mig med att sitta på auktionssidan enkrona.se
Jävla Simon som lurt in oss på detta..haha!
Vann faktiskt en auktion idag *stolt*  En alldelse egen säng till lilla Dixie Chick
Fin va!? Hon kommer sova som en liten prinsessa i den (hoppas jag verkligen) ;)
Andreas kommer nog bara sucka och skaka på huvudet! Men vaddå? Han ska ju få en bil av mig.
Just nu är lilla Zigge här och brottas med Ticko, hans husse och matte skulle på möte. Full fart. Just nu ligger de och sliter i varsin ände på en leksak. Själv försöker jag göra en potatisgratäng. Om ändå karln i huset kunde komma hem snart.

Ikväll är det veckans höjdpunkt, haha! Bonde söker fru! Kan inte svara på varför jag tycker det är så underhållande. Sitter här och små ler mig igenom hela programmet.


Nehe fortsätta med maten då kanske!
Puss & snörvel
1 kommentar
Ida

hallå där!!! va kul att du hitta mej så ja hitta dej/er=) Ja skrev till Andreas på facebook att det skulle vart kul om ni hade kunnat komma hit på Lördag, ja ska ha min 25 års fest då=) Hade vart skiiiit kul om ni kunde komma o parta lite o sovplats finns här isåfall!!!! lite kort varsel men ja har ju inte något nr till o andreas andersson finns det en del som heter=) hopppas allt e bra med er , hälsa andreas jätte jätte mycket!! kramiz