Tuggförbud..

Igår var det måndag igen..Var ledig på förmiddagen för att Ticko skulle till veterinären här i Vingåker och kolla sina öron.  Lilla plutten! Veterinären tror att han är allergisk emot något, kankse tuggben. Så nu har vi tuggis förbud en månad, lilla hjärtat mitt som älskar tuggisar över allt annat! Jag hoppas och tror inte det är det. Fick örondroppar och öronrens så nu kan vi bara hålla tummarna.


Var i Flen och jobbade resten av dagen. La laminat runt ett trappvalv, mycket krångel men ack så skoj. Jag gillar laminat, det är jag faktiskt riktigt bra på ^^

Calle (Busters husse) ringde när jag satt i bilkö mellan valla -katrineholm (jo det är sant). Han tacka för blomman och så. Usch, han berättade hur tomt det var hemma och jag får ont i hjärtat när jag tänker på hur det skulle va.
De ska börja kika efter en ny liten parvel till våren. Bara de tar sig tid att sörja först!

Åkte och hälsa på min älskade lilla Sara på salongen efter jobbet igår också.
Pratade bort några timmar där medan hon pysslade med mitt hår!
Åh, min bäste vän. Alltid lika underbar att umgås. Sara har alltid svar på alla mina grubbel som ligger och nöter i huvudet. Du är bara så jäkla klok, har alltid bästa råden! Jag önska ja va mer som du..
På söndagkväll har vi bokat in en promme, skönt att komma ut och prata lite skit.
Ska dit imorgon också och fixa håret. Världens bästa..
 
Full fart på jobbet idag också..Vart i Flen halva dan o lagt klart laminaten och så. Imorgon ska jag till Hemgården till den stökigaste lägenheten man kan tänka sig..*suck* Hoppas verkligen han hinner städa tills imorgon.

Idag har jag och Linda hållt kurs igen. Det går så jäkla superduper bra för oss, vi blir bara mer och mer samspelta och allt bara flyter på. Samlade in lite kursutvärderingar idag..bara positiv feedback..Me like!!
 Alltså nu längtar jag som en tok till våren. Hoppas bara Per kan tänka sig att gå med lill plutten :)
På söndag ska vi ha kurs ute vid Lytterstabadet och köra lite nosarbete och så, ska bli riktigt skoj. Hoppas ja och Linda hinner träna någe innan med våra egna busar.


Nu är det 36 dagar kvar till julafton..
I Flen hängde brandmännen upp julpynt och belysning igår..Mysigt! Åh, jag längtar som en tok tills mina julgardiner kommer från Jotex. Andy bara suckar och tycker vi badar i gardiner..Men man måste ju ha jul i alla rum ^^
Det kommer bli så jäkla fint!! Nu längtar jag till julen och än mer till nyår..Sälen!!

Nu sitter jag i soffan och såsar igen..är supertrött faktiskt och ska nog ta och springa ut med hundarna en sväng och lägga höve på kudde och zzzzova.

Puss på er!!
2 kommentarer
Linda, Lorenzo & Nixon

SAAANNNNAAAA!!! Vi e ju bara fööör bra va?!

Fan så glad jag blir av all positiv feedback vi fick, nästan så man ville kopiera och sätta upp så alla kan läsa haha!



Ang söndag, vi skulle väl kunna ses halv 10 eller nått? vi ska ju ej förbereda något inför kursen då dom ska vara med å lära sig juh=) Så vi har ju all tid i världen haha!

Då kör vi en massa apportering va?

Skoj skoj skoj!



Kramis till den bästa "partnern" man kan ha kurs ihop med!

sis

du blev jäääättefin i håret <3 finast i världen!