Mensvärk, telefonbank & tid

Jaha,  tänk om man kunde få leva utan den där jävla värken varje månad!
Idag var det olidligt, åkte till jobbet en timme, låg på golvet och pustade..va gjorde jag där!? Bara att åka hem igen..

Varför ska man behöva leva med detta?  *suck*
  Det är orättvis att va kvinna, inte nog med att vi ska ha ont, vi måste föda barn också!

I måndags var jag, Andreas, syrran och hennes kille på något vi trodde skulle vara ekonomiskrådgivning, lite tips för att kunna spara pengar och leva mer ekonomiskt.
  Snurrigare tant får man leta efter, det vi trodde skulle vara ett seriöst bankmöte med vuxenpoäng slutade i ett hejdlöst fnitteranfall.. Hmmm?
 Vi fick iallafall tillgång till telefonbanken...det var ju bra!!

Tanken slog mig här om dagen..hur får alla tiden att räcka till?
Jag vill också vara en sånn som har tid att glo på onödiag prgram på tv eller läsa travar med böcker.. Jag har ju inte äns tid att skriva på den här bloggen jag promt skulle ha..

Nej dags för promenad med hundarna och knarka lite mer alvedon!

Pusshej!
0 kommentarer