Gräsänka?

Hmm..gräsänka?
Min älskling åkte för någon timme sedan, kommer inte hem förrän lördagkväll...alltid lika tomt.. Jag är ju så van att han alltid är här..men mig och vovvarna!! Men men det kunde varit värre..vi ses ju snart igen..

Men som alltid när man är ifrån varandra så tänker man på vad det är man har.. Och jag kunde verkligen inte ha det bättre. Jag törs faktiskt säga att jag har världens bästa kille!
Han ställer upp på mig till hundra procent och är min gooooooooosegris...Den bästa helt enkelt!
...Hur skulle jag klara mig utan min Andreas!?


Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag


Imorgon blir det hästtjejkväll här, det ska bli mysigt! Käka tacos och prata skit... tyyyypiskt!!

På söndag ska jag och älskling till Ikea och shoppa loss trotts en urusel lön denna månad...jäkla semester tider..*suck*



Nehe..ska man ta och göra något vettigt nu!?

Pusshej!!
0 kommentarer